مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-06سياسي

شهید انصاری، زمان شناس و امام شناس بود


نماینده ولی فقیه در گیلان، عدم شناخت نسبت به امام زمان خود را موجب گمراهی انسان دانست و گفت: حوادث تلخ تاریخ شیعه ناشی از این فقدان بوده است، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، عدم شناخت نسبت به امام زمان خود را موجب گمراهی انسان دانست و گفت: حوادث تلخ تاریخ شیعه ناشی از این فقدان بوده است، اما شهدا به ویژه شهیدان انصاری و نورانی هم زمان شناس بودند و هم امام شناس.

آیت الله رسول فلاحتی امروز 15 تیر در مراسم استانی یادواره شهیدان انصاری و نورانی، استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی و 257 شهید کارمند استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رموز بحران های تاریخ شیعه، عدم زمان شناسی و عدم شناخت حقیقی نسبت به امام توسط برخی پیروان بود.

وی زمان شناسی و امام شناسی را مکمل هم دانست و خاطرنشان کرد: پیروان اولیای خدا باید بدانند که در چه شرایطی قرار دارند و کجا باید قیام و قعود کنند و کجا حرف بزنند و کجا ساکت بمانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پیامبر(ص) درباره سلمان فرمود منا اهل البیت ، عنوان کرد: سلمان از یاوران دین و اسلام و پیامبر بود و با زمان شناسی و امام شناسی به جایگاه منا اهل البیت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید انصاری، زمان شناس و امام شناس بود

شهید انصاری، زمان شناس و امام شناس بود